بیمار نارسایی کلیه چگونه به اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از دیالیز؟ نارسایی کلیه مرحله پیشرفته بیماری کلیوی است، بنابراین برای جلوگیری از نارسایی کلیه به معنی تاخیر یا توقف پیشرفت بیماری کلیوی. و دیالیز رایج ترین روش برای از بین بردن علائم این بیماری است، بنابراین اگر شما می توانید نارسایی کلیه جلوگیری از، و سپس شما می توانید دیالیز اجتناب کنند.

همانطور که همه ما می دانیم هر دو رژیم غذایی و عادت زندگی سالم می تواند کمک به تاخیر پیشرفت بیماری کلیه، اما آنها به اندازه کافی به آن را متوقف کند. بنابراین نکته کلیدی برای جلوگیری از کلیه می رود شکست درمان مناسب، زودتر بیمار می تواند آن را دریافت، بیشتر احتمال می تواند باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است درمان است که شما می توانید برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری، چه چیزی بیشتر، می تواند مردم را با مراحل اولیه بیماری کلیوی بهبود یافتن از آن کمک کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان نسبتا جدید برای بیماری مزمن کلیه است که در درمانگاه ثابت می شود موثر و راحت است. این می تواند آن علایم مانند فشار خون بالا، تورم، پروتئینوری، هماچوری و عوارض کنترل مانند کاهش خطر مشکلات قلبی را کاهش دهد. آنچه مهم تر است، می تواند کمک به تعمیر خسارت کلیوی، تا که به جلوگیری از روند فیبروز کلیوی و به تدریج بازگرداندن عملکرد کلیه است. پس از برنامه 7-10 روز پس از این درمان، بیماران می توانند تسکین بزرگ علائم بالینی را داشته باشند.

با عملکرد کلیه را بهبود، بیمار می تواند نارسایی کلیه جلوگیری و اجتناب از دیالیز. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیه، شما باید فکر می کنم پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، که می تواند به شما کمک کند لذت بردن از یک زندگی با کیفیت می دهد.

نیاز به هر گونه کمک در جلوگیری از نارسایی کلیه و اجتناب از دیالیز، انجام مردد به دکتر آنلاین ما تماس و یا ارسال ایمیل به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com.

http://www.kidney-treatment.org/kidney-failure-treatment/1462.html





:: برچسب‌ها: کلیه شکست درمان، نارسایی کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: